nuffnang

Friday, August 5, 2011

PINANGLAH AKU DENGAN BISMILLAH

Assalamualaikum Semua

tadi saya singgah blog si manis ini.....
suke la blog dia......
sebab dia comey n manis......
macam candy......
huhuhuhu

lagi satu sebab kenapa saya suke blog dia is lagu di sana selalu best2.....
macam sekarang ni sedang berkumandang lagu by ungu feat rossa......
ku pinang kau dengan bismillah......
superb la lagu nih......

memang best la weyh.....
lirik dia sangat la menyentuh hati nurani saya ni......
harapnya suatu masa yang telah ditetapkan Allah s.w.t nanti,
datanglah seseorang yang akan meminang saya dengan bismillah.......
sebab tu lah saya wat tajuk entri ni Pinanglah Aku Dengan Bismillah.....
:)

saya pon dengan sepantas kilat mencari lagu ini di utube.....
dan jumpe lah.......
dan sangat gembira lah saya.......
asyik dok pusing maen lagu nih je.......
xingat dah kat lagu laen.......
hehehehe
mari kita sama2 menghayati lagu yang best ini......
:)


bila dengar lagu ni, rase nak kawen plop.....
tambah2 plop bile ade kawan2 yang dah kawen......
huhuhuhuhu.........
bila tengok kawan2 yang dah kawen ni,
saya pon rase nak kawen.......
tapi saya sedar, jodoh saya belum sampai......
dan saya pon belum sedia.......
tak sampai seru lagi......
tapi every single day, saya akan mohon padaNya
semoga mengurniakan suami yang baek untuk dunia dan akhirat saya.........
Aminnn......
*marilah ramai2 mengaminkan doa saya ni....;)* 



till then......take care people......SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA.....n God Bless.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...