nuffnang

Saturday, July 2, 2011

S E M A K

Assalamualaikum.....

"Maafkan saya ye awak.....saya telah remove semua wall post saya di wall awak.....saya tak pasti ape reaksi awak bile saya SEMAKkan wall awak dengan macam2 benda yang tak penting tuh.....yang lebih menyedihkan saya is awak xpenah like @ comment pon ape yang saya share dengan awak tuh....tah la awak...saya tak tahu ape reaksi awak dengan semua tindak tanduk saya tuh....makanye saya berhajat untuk memadamkan semua SEMAK yang saya buat kat wall awak....saya tak perlu permission awak untuk SEMAKkan wall awak...maka saya juga tak perlu permission awak untuk buang semua SEMAK tuh....saya harap awak tak kesah la dengan semua tu....kalau SEMAK tu ade kat wall awak pon, awak xde respon juga kan....so lebih baek SEMAK tu xde....whateva it is, saya harapkan awak sentiasa bahagia.....take care....."

inilah luahan hati aku pada satu mamat yang aku adore ni....tah bakpe aku berminat nak semakkan wall dia dengan macam2 benda yang aku rase pasal kami.....actually status kami pon aku xtaw ape.....dia xpenah bercinta maka mungkin sebab tu lah dia xpandai nak treat aku nicely....tah la weh.....aku pon jadi malas la nak pikir beriye sangat....lantak la...aku serahkan semuanya pada Pencipta Cinta....andai ada cinta antara kami, aku doakan yang terbaek....kalau tiada cinta antara kami sekalipun, aku redha....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...