nuffnang

Tuesday, July 19, 2011

J A N G A N

Assalamualaikum Good People


saya tak tahu ape sebenarnye yang saya rase.......
seriously.....
saya tak pasti.......
cuma saya harap saya tak lupekan dia.......
at least tak secepat nih......
JANGAN lah........

YA ALLAH.......
janganlah sampai dia luput dalam ingatan ku......
jika dia meluputkan ku dalam ingatannya, maka ku redha....
tapi jangan la dia yang luput dari ingatan ku.....

saya selalu cuba untuk ingat dia so that saya tak kan lupe dia......
saya berangan untuk berjumpe dia lagi......
bersembang mesra (w/pon xbape nk mesra...hihihihi) .....

saya tak mahu secepat ini saya lupe kan dia......
tapi jika dia lupe kan saya, saya redha......
saya tak kisah......

kenapa dengan saya nih......
i'm just hope that i can go through this.....
insyaAllah.....

till then....take care people.....God Bless.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...